Edities

No Regrets

No Regrets

The Nomad

The Nomad

Mask

Sidi El Karchi (Sittard, 1975) weet als geen ander stilte te verbeelden, waarbij hij zijn bewondering voor kunststromingen als de Renaissance en grote voorgangers als Michelangelo geenszins verbergt. Stijn Huijts, directeur Bonnefantenmuseum Maastricht, schreef over de kunstenaar dat hij in zijn schilderijen en tekeningen iets zichtbaar maakt van de innerlijke waarheid die er in zijn onderwerpen besloten ligt. El Karchi’s psychologische portretten laten zich volgens Huijts opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis... Meer
Mask

Passing

Sidi El Karchi (Sittard, 1975) weet als geen ander stilte te verbeelden, waarbij hij zijn bewondering voor kunststromingen als de Renaissance en grote voorgangers als Michelangelo geenszins verbergt. Stijn Huijts, directeur Bonnefantenmuseum Maastricht, schreef over de kunstenaar dat hij in zijn schilderijen en tekeningen iets zichtbaar maakt van de innerlijke waarheid die er in zijn onderwerpen besloten ligt. El Karchi’s psychologische portretten laten zich volgens Huijts opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis... Meer
Passing

Sad Song

Sidi El Karchi (Sittard, 1975) weet als geen ander stilte te verbeelden, waarbij hij zijn bewondering voor kunststromingen als de Renaissance en grote voorgangers als Michelangelo geenszins verbergt. Stijn Huijts, directeur Bonnefantenmuseum Maastricht, schreef over de kunstenaar dat hij in zijn schilderijen en tekeningen iets zichtbaar maakt van de innerlijke waarheid die er in zijn onderwerpen besloten ligt. El Karchi’s psychologische portretten laten zich volgens Huijts opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis... Meer
Sad Song

The Way Things Were

Sidi El Karchi (Sittard, 1975) weet als geen ander stilte te verbeelden, waarbij hij zijn bewondering voor kunststromingen als de Renaissance en grote voorgangers als Michelangelo geenszins verbergt. Stijn Huijts, directeur Bonnefantenmuseum Maastricht, schreef over de kunstenaar dat hij in zijn schilderijen en tekeningen iets zichtbaar maakt van de innerlijke waarheid die er in zijn onderwerpen besloten ligt. El Karchi’s psychologische portretten laten zich volgens Huijts opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis... Meer
The Way Things Were

Pale Day

Sidi El Karchi (Sittard, 1975) weet als geen ander stilte te verbeelden, waarbij hij zijn bewondering voor kunststromingen als de Renaissance en grote voorgangers als Michelangelo geenszins verbergt. Stijn Huijts, directeur Bonnefantenmuseum Maastricht, schreef over de kunstenaar dat hij in zijn schilderijen en tekeningen iets zichtbaar maakt van de innerlijke waarheid die er in zijn onderwerpen besloten ligt. El Karchi’s psychologische portretten laten zich volgens Huijts opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis... Meer
Pale Day

Like a Silent Poet

Sidi El Karchi (Sittard, 1975) weet als geen ander stilte te verbeelden, waarbij hij zijn bewondering voor kunststromingen als de Renaissance en grote voorgangers als Michelangelo geenszins verbergt. Stijn Huijts, directeur Bonnefantenmuseum Maastricht, schreef over de kunstenaar dat hij in zijn schilderijen en tekeningen iets zichtbaar maakt van de innerlijke waarheid die er in zijn onderwerpen besloten ligt. El Karchi’s psychologische portretten laten zich volgens Huijts opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis... Meer
Like a Silent Poet

Waiting (uitverkocht)

Sidi El Karchi (Sittard, 1975) weet als geen ander stilte te verbeelden, waarbij hij zijn bewondering voor kunststromingen als de Renaissance en grote voorgangers als Michelangelo geenszins verbergt. Stijn Huijts, directeur Bonnefantenmuseum Maastricht, schreef over de kunstenaar dat hij in zijn schilderijen en tekeningen iets zichtbaar maakt van de innerlijke waarheid die er in zijn onderwerpen besloten ligt. El Karchi’s psychologische portretten laten zich volgens Huijts opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis... Meer
Waiting (uitverkocht)

Sanctuary

Sidi El Karchi (Sittard, 1975) weet als geen ander stilte te verbeelden, waarbij hij zijn bewondering voor kunststromingen als de Renaissance en grote voorgangers als Michelangelo geenszins verbergt. Stijn Huijts, directeur Bonnefantenmuseum Maastricht, schreef over de kunstenaar dat hij in zijn schilderijen en tekeningen iets zichtbaar maakt van de innerlijke waarheid die er in zijn onderwerpen besloten ligt. El Karchi’s psychologische portretten laten zich volgens Huijts opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis... Meer
Sanctuary

Fearless

Sidi El Karchi (Sittard, 1975) weet als geen ander stilte te verbeelden, waarbij hij zijn bewondering voor kunststromingen als de Renaissance en grote voorgangers als Michelangelo geenszins verbergt. Stijn Huijts, directeur Bonnefantenmuseum Maastricht, schreef over de kunstenaar dat hij in zijn schilderijen en tekeningen iets zichtbaar maakt van de innerlijke waarheid die er in zijn onderwerpen besloten ligt. El Karchi’s psychologische portretten laten zich volgens Huijts opvatten als een “liefdesverklaring aan de kunstgeschiedenis... Meer
Fearless